- Locatie
Kamer K+L
Agendapunten
-
1
Bijlagen
-
2
Bijlagen
-
3
Bijlagen
-
4
De externe ingekomen stukken kunt u vinden op de gemeentelijke website van de raad:
Bijlagen
-
5
De interne ingekomen stukken kunt u vinden op de gemeentelijke website van de raad:
Bijlagen
-
6
Achterliggende stukken kunt u vinden op de gemeentelijke website van de raad:
Interne ingekomen stukken Dantumadiel gemeentedantumadiel - iBabs Publieksportaal (bestuurlijkeinformatie.nl)Bijlagen
-
7
Bijlagen
-
8
Bijlagen
-
9
Bijlagen
-
10
Bijlagen
-
11Overige onderwerpen:
-
11.a
Opties:
22 april raad en overhandiging profielschets aan de CdK (wel in adviesweek)
15 april raad, zonder overhandiging profielschets (vanwege agenda CdK) met als opties:- 17 april overhandiging profielschets (Witte Donderdag)
- 22 april overhandiging profielschets CdK
Als de raad naar voren wordt gehaald, dan ook de agendacommissie: 1 i.p.v. 8 april (i.v.m. publicatie in krant).
Voorstel/vraag over RV MFC: kan dat in geval de raad verschuift naar 15 april uiterlijk op 1 april (dag van de agendacommissie) worden aangeleverd via de overdrachtsagenda. Als dat niet kan (en het onderwerp een maand doorschuift, dan schuift de aanbesteding voor de scholen een maand op, en dat is heel onwenselijk voor de scholen). Er worden op de informatieavond 3 scenario's gepresenteerd en die ook in het RV zullen staan. Vraag is, of de raad evt. vragen die er op basis van het RV ontstaan, alvast kunnen/willen stellen, in aanloop van de informatieavond. Uiterlijk indienen maandag 7 april.
-
11.b
Afspraak is, dat dit steeds in de agendacommissie wordt gevraagd. (voor de volgende keer staat als onderwerp raadslid en wethouder)
-
12Rondvraag en sluiting